CleanCampagne prijkt op shirts FC Groningen

De komende zes wedstrijden prijkt het logo van de CleanCampagne achterop de shirts van FC Groningen. Aanstaande zondag, tijdens de wedstrijd tegen NAC Breda, speelt FC Groningen voor het eerst met dit logo en hopelijk geeft dit de spelers voldoende inspiratie om de ruime bekerwinst tegen Flevo Boys een goed vervolg te geven en de drie punten in de eigen Euroborg te houden.

De CleanCampagne is één van de projecten van de Energy Valley Topclub, waarvan het logo normaal gesproken achterop de shirts van de Trots van het Noorden staat. Alle projecten hebben als belangrijkste speerpunt duurzaamheid. De Energy Valley Topclub heeft zich ten doel gesteld het MKB bij duurzaamheidsprojecten te betrekken. Het beschikbaar stellen van de achterkant van het shirt aan de CleanCampagne moet daaraan bijdragen en daarnaast wil de Energy Valley Topclub de naamsbekendheid  van de projecten vergroten.

CleanCampagne
De CleanCampagne stimuleert het MKB hun bedrijf resultaatgericht te verduurzamen. Deelnemende bedrijven krijgen actieve ondersteuning van een ‘Clean Coach’ onder meer met advies over energie- en kostenbesparing. Bij succesvolle inspanning kan het bedrijf via de bij de CleanCampagne aangesloten sportclubs FC Groningen, Donar, Abiant Lycurgus en Nic./Alfa-college in aanmerking komen voor gratis publiciteit.

Deelnemen aan de CleanCampagne?
U kunt zich via de site aanmelden, de Clean Coach maakt dan met u een afspraak voor het scannen van uw bedrijf.

De initiatiefnemers van de CleanCampagne zijn de Energy Valley Topclub, Natuur en Milieufederatie Groningen, SynerMediaGroep, Provincie Groningen en Gemeente Groningen. De CleanCampagne maakt onderdeel uit van het uitvoeringsprogramma van de Energy Valley Topclub.

Deel op Social Media
Share on Facebook
Facebook
Share on Google+
Google+
Tweet about this on Twitter
Twitter
Share on LinkedIn
Linkedin