FC Groningen met Powerhouse op Europees avontuur

FC Groningen speelde wedstrijden in de groepsfase van de UEFA Europa League niet met Essent op de borst, maar met Powerhouse. Powerhouse heeft net als FC Groningen internationale ambities en greep de Europese duels aan om haar naamsbekendheid buiten Nederland te vergroten.

Tijdens de competitie- en bekerwedstrijden staat Essent op het shirt. FC Groningen speelde in de groepsfase van de Europa League tegen Olympique Marseille, Sporting Braga en Slovan Liberec.
Uniek shirt

De shirts waarin FC Groningen haar Europa Leaguewedstrijden speelde, zijn ware collector items. Het wedstrijdshirt is een retro-productie van het tricot uit het seizoen 1984/1985. Ook was er speciaal voor de wedstrijden in de Europa League een UEFA-badge aangebracht.

 

132180_t-shirt-fc-groningen-europa-league

Marktleider
Sinds elf jaar is Powerhouse als energiespeler een gevestigde naam én marktleider binnen de glastuinbouwsector. Powerhouse stelt zakelijke klanten met een online energieplatform en betrokken accountmanagement in staat rechtstreeks op de energiemarkten te opereren en de meest gunstige voorwaarden voor in- en verkoop te realiseren. Hierdoor zijn klanten in controle over hun bedrijfsenergie en hebben ze de mogelijkheid er maximaal rendement mee te behalen.

De ambitie van Powerhouse om deze nieuwe norm in bedrijfsenergie te introduceren binnen andere sectoren en markten – nationaal en internationaal – is groot. Het inzetten van alternatieve communicatiekanalen, zoals shirtsponsoring van FC Groningen in de Europa League, past daarbij.

Deel op Social Media
Share on Facebook
Facebook
Tweet about this on Twitter
Twitter
Share on LinkedIn
Linkedin